středa 10. července 2013

Zelená letka

Zatim tu spokojeně jezdím na svém green hornetu z Walmartu. Jenže pár cest lesem přes písek se záhadným způsobem podepsali na škvrčení při šlapání. Skoro jako by byl písek v náboji šlapek :-) Ale i lak se pomalu odlupuje, samolepky také, prostě moje nadšení z kola je pryč. Rozhodl jsem se tedy využít dobrosrdečnosti prodejce, vymyslel si srdceryvnou příhodu jak se na kole jezdí ztežka a počkal si na odpověď, kdy mi pošlou nové kolo a staré jim prý mám poslat zpátky do 60 dní. Takže si tu budeme jezdit na dvouch hornetech do konce prázdnin :-)
Jenže co čert nechtěl. Kolo přišlo, montuju ho, klasika. Jenže nešlo nasadit přední kolo. Po chvíli špekulování odmontovávám přední brzdu, která tam zavazela. Na fotce to je vidět jasně, že packy, které drží brzdu jsou děsně ohnutý. Takže jsem namontoval kolo bez brzdy, na naše ježdění to bude stačit. A píšu do Walmartu, že takhle teda ne, že chci vrátit peníze. Budem tedy mít půjčená dvě krásná horská kola zadarmo :-)



Žádné komentáře:

Okomentovat