čtvrtek 18. července 2013

První fotky s foťáčkem

Dneska jsem supervizování nedal, protože každý chtěl udělat fotku pod vodou :D Ráno jsme se s Ester fotili asi půl hodiny :D A je to naprostá pecka, fotky vypadají skvěle. A přišel jsem na to, že je lepší fotit s brejličkama na plavání, že je líp vidět na displej. Jinak až se mi podaří od někoho vyškemrat lepší počítač, tak přidám i HD videa, jak kuci skákají do vody ;)


Tohle měla být drsňácká fotka se zbraní :/



Tahle fotka, i když se to nazdá, není aranžovaná. Majovi se nejlépe čte dvě stopy pod hladinou :D

Moje americká kámoška Jillian. O ní někdy napíšu článek, protože je superzajímavá ;)

Jakmile viděla mě s foťákem pod vodou, musel jsem jí pořád fotit a natáčet :)
Ještě že dneska nepřišel Department of Health :D

Žádné komentáře:

Okomentovat