sobota 20. července 2013

Miluju hromy

V pátek je jediný môj pracovní den, kdy začíám odpoledne v 1 a kdy je na bazéně se mnou americký supervizor, takže to je jediná možnost kdy dělám plavčíka :) Už když jsme vyjížděli do práce slyšeli jsme vzdálené hřmění, ale obloha byla jednoduše bez mráčku.
Přijedeme na bazén, tam je zamčená brána, cedule POOL CLOSED a Vinnie nám oznamuje, že když je slyšet více než pět hromů po sobě, nestačí jen vyklidit bazén, ale musí všichni domů a musí se zavřít. Což mě přišlo jako vymyšlené pravidlo, ale s chutí jsem ho akceptoval.

 
Už s mírnou nevolí jsme se museli podvolit zákazu nejít do bazénu udělat si další podvodní fotky, protože za bránou pořád postávali lidičky čekající na ustání hromování. Kdyby nás viděli jak se cachtáme, jsem si jistý, že by bránu přelezli a hupli by tam za námi. Takže jsme se jen opalovali a hráli pingpong.


Pořád tomu ale chybělo nějaké svlažení, protože na sluníčku bylo neskutečné vedro. Vzal jsem tedy hadici, kterou dopouštíme dětský bazének a s Kubovou pomocí jsem chtěl postříkat Ester a Maju :D Jenže mi nedošlo, že hadice je černá a že je na slunci, takže jsem jim horkou vodou slušně smyl opátení ;) Po drobné korekci teploty vody to už ale bylo osvěžující a my jsme se děsnou dobu stříkali navzájem.







Nakonec nám hromobití ustalo a my museli plavčíkovat. Vinnie jakože zkoušel dělat utopenýho, jestli ho jako Kuba zachrání, ale tomu jsme se jen smáli, jakože tohle teda dělat nebudeme :)





Nakonec to byl opravdu pohodový den. Zítra by ještě mělo být horko a pak má díkybohu přijít vlna ochlazování. A nejhorší dny mají být samozřejmě o víkendu, kdy mám volno, jakjinak ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat