pátek 5. července 2013

Den nezávislosti

Wikipedie ohledně Dne nezávislosti trestuhodně opomíjí skutečný důvod vzniku tohoto svátku. Je to přesně 25 let co se 4.července američané rozhodli na počest mého narození osamostatnit od Velké Británie. Nemohli si tedy nechat ujít příležitost oslavit tento jejich národní svátek se mnou přímo na bazéně. Jalikož jsem supervajzoval od ráno do 6ti, přáli mi už od rána, někteří dokonce několikrát pro jistotu. Jeden z našich zásobovatelů masem (nás lifeguardů a jen tento den) mi tvrdil že s tímhle datem narození jsem poloviční američan minimálně :)
Pár fotek ráno a odpoledne:




Na tento slavnostní den, nás bylo nasazeno na bazénu víc, ale stejně to bylo šílené pro plavčíky stále sledovat vodu, protože maličké děti se začnou topit během vteřinky nepozornosti jejich rodičů. Navíc když jsou rodiče daleko a nevěnují se dětem, je průšvih na světě. Naštěstí musel do vody jen jednou Majo, jinak bylo vše v pořádku.
Já celý den očekával návštěvu z DOH, neboli z oddělení pro zdraví, které kontroluje bazény. Celý den jsem udržoval úzkostlivě hladinu chlóru i Ph a kontrola nikde :D
Jinak nám slibovali že nás zahrnou jídlem, abysme si nebrali obědy. Takže jsme něchali obědy doma a čekali. A jako žádná velká párty, pár párečků, divnej salát, mrkev, no museli jsme se doma dorazit ještě.



Jinak to byl pohodový den, až na kvanta lidí a šílený vedro.





Jo a jedna paní z místní Rady mi upekla dortík a všichni okolo mi zazpívali Happy birthday :) Pak mě pro velký úspěch pustili i písničku od DJ, který hrál od 3 do 7, takže když jsme končili v práci a chtěli si konečně trsnout, tak už balil bedýnky.


Večer bylo slyšet moře ohňostrojů, ale my jsme neměli moc sílu jít koukat, ten den nás všechy děsně utahal.

Žádné komentáře:

Okomentovat