pátek 5. července 2013

New York

Zase v NY. Začínám se v metru slušně orientovat, na Time Square taky už trefím :) Řekl bych, že centrum NY už mám prošlapané. V budoucnu bych se chtěl ještě podívat na nějaké památky jako Socha svobody (prý kolem ní stačí jet lodí), Freedom Tower, Empire... Jako Central park už mám prochozený a žádná párty to moc není, ve filmech vypadá nový York úplně jinak (rozuměj hezčeji) než v reálu.

Jako bydlet v centru, taky bych si sem chodil odpočinout, zahrát softbálek, zaházet frisbíčkem.

Kolem parku běhá miliarda lidí. Někde se mezi nimi míjejí lidé na půjčených kolech, nebo rikšy s turisty, nebo kočáry tažené koňmi.


Mě se líbí to spojení přírody s velkoměstem. Jen je škoda, že to je jediné co je tam hezké.


Samozřejmě je všude plno umělců, prodavačů, hudebníků, takže jen odmítáte, odmítáte a jdete. Jít na záchody  v Central Parku je docela zážitek :) A ne jen proto, abyste čůrali vedle japonce a černocha :D
Jinak jsem se konečně začal zaobírat realizováním svého snu - tedy focením v NY. Jenže to jsou buď lidi, nebo taxíky, nebo mrakodrápy. A prostě to moc nefunguje. Vůbec to není takové, jak jsem si představoval. Asi mi tam chybí nějaké příběhy, nálada, emoce, tohle jsou prostě jen fotky :(








Nově jsem byl poprvé na stanici Grand Central Terminal. Prostě nádherná, tam na vás dýchne duch doby dávno zašlé slávy. Jen je tam málo světla :D



Žádné komentáře:

Okomentovat