pátek 5. července 2013

Párty v Port Jefferson

Už nám to říkali na sociálce, na bazénu, ve městě - když chcete kluby, musíte do Port Jeffersonu. A my nejsme žádní zabednění troubové, abychom neposlechli, takže jsme přemluvili Maja aby řídil, nakoupili v místním Liquer storu nějaký startovací alkoholy a začali se připravovat. Já jsem se statečně pustil do Kapitána s Colou a na sebe si oblékl můj oblíbený komplet od Ralpha.
Holky se fešákovaly hodiny, líčení, oblečení, prostě nám to megaslušelo.







No a jak to dopadlo? :D Přípravy byly peckový. Já si ještě pamatuju, jak jsem nastupoval do auta. Pak vím, že jsme byli na nějakým parkovišti :D Pak jsme jeli domů a bylo ráno. Ostatní mluví o nějakým přístavu, policajtech, ze kterých se vyklubal taxikář, o čekání na parkovišti, o tam, že je někam vedl černoch, který jel 160km/h, že je stavěla policie, že to s nimi usmlouvali, nějaké hádky, ale pořád spousta legrace a nezapomenutelných zážitků. Takže dávám palec nahoru lidi :)

Žádné komentáře:

Okomentovat