neděle 14. července 2013

VíVý-Víkendové výlety

Víkend je pro mě ve znamení pohodičky - nemusím do práce. V sobotu jsem teď měl volno s Maťulkou a Niki. Vymysleli jsme si plán zajet do Bellportu do outletu na nákupy, pro mě tedy spíš na očumování.


Pokus o návštěvu sousedního outletu skončil náhle a jasně. Navíc byl druhý obchoďák zavřený a pro jistotu i rozbořený.

Já nic nekupoval, tak jsem se aspoň fotil během toho, co si Maťo zkoušel kraťasy.
Tohle je jen taková vsuvka, ale tady se na motorce jezdí za jakýchkoli povětrnostních podmínek v tričku. Tenhle borec to vyšperkoval kraťásky a navíc si to svištěl asi 60 mil/h.


Na obídek jsme se zastavili v Taco Bellu, kde jsme si dali 10 věcí za 10 koláčků. Takže nějaké Tacos Burritos atp. Osobně doporučuju Burritos bez fazolí a s masem ;)



Klasický zakončení je v Dollar Shopu a Path Marku nákupama jídla.

Klasická večeřovitá pizza za jeden doláček.


Žádné komentáře:

Okomentovat