neděle 18. srpna 2013

Ester v akci

Představte si bazén kde jsou jenom tři lidé. První je mladá chůva, které je voda po pás. Druhá je malá holčička s rukávkama. Třetí je klučina s brejličkama na plavání co si hraje na schodech. Na ně dohlíží jediný plavčík. Já. Půl hodiny koukám, jak sličná chůva vyazuje malou do vzduchu, topí ji, když ji o to prosí, nebo s ní jinak žertuje. Klučinka se záchá stále na schodech a stříká si pistolkou. Oukej, Ester mě střídá a zcela proti pravidlům má svého Ajfouna v ruce a něco na něm doťukává.
Já se pohodlně usazuju s mým mobilem v ruce do obyváčku na pohovku, rozjíždím Facebook, když tu na mě Kačka volá, abych šel vystřídat Estéčko. Říkám že to určo ne, že jsem si zrovna sedl, ona na to že je prý celá mokrá... No chápete to??? Neseděla tam ani pět minut a klučík se rozhodl z bezpečí schodů okusit trochu adrenalinu mimo ně. Takže šupsnul pod vodu a nevěda plavat, začal se topit. Chůva se k němu začala brodit vodou z druhé strany bazénu, když tu zareagovala Ester, odhodila rytířsky svůj telefonek na zem a jumpla pro kluka. Předala ho mamce a pohodička. Jenže pak chuděrka naše musela obléci rezervní oblečení protože byla vážně úplně mokrá a ten den byla zima jako v Kanadě.
Myslíte, že klukovi zakázali dál jít do bazénu? Nene, babička mu chtěla dát rukávky, což on rezolutně odmítl a dál si hrál na schodech, nyní už ale nezkoušel dojít po dně až na konec poolu ;)

Úsměv šťastné zachránkyně. Proč u toho drží banán nám do uzavírky článku nesdělila :D

Žádné komentáře:

Okomentovat