čtvrtek 9. května 2013

Rozpočet

Při přípravě dokumentů, které si s sebou budu brát do Ameriky jsem našel Budget sheet vygenerovaný od vízového sponzora. Já jsem do něj zadal výši mzdy, odkdy dokdy budu pracovat, kolik hodin týdně, jakou sumu dám za ubytování a kauci na ubytko. Výstupem je odhad peněz, které si vydělám. Hrubý příjem vychází kolem 6000$ což je něco přes 100.000Kč. Výdaje jako jídlo, kde se počítá 6$ na den, bude celkem stát cca 700$ (14.000Kč), nebo ubytování 1450$ (30.000Kč). Další peníze jsem utratil za poplatek agentuře (2.500Kč), kurz plavčíka (8.000Kč), poplatek vízovému partnerovi (8.000Kč), letenku (15.000Kč) a vystavení víz (3.000Kč).
Takže po lehké úvaze jsem se dostal k číslu zhruba 20.000Kč, které bych si měl opravdu vydělat do plusu po zaplacení všech výdajů. Není tu ale zahrnuta nějaká druhá práce, kterou mám v plánu si sehnat, protože 40 hodin týdně u bazénu mi poskytne dost času právě na nějaký second job. Od lidí, co už na W&T byli, jsem se dozvěděl, že to není nic obtížného. Důvod je jasný - chci mít co nejvíc peněz na cestování :-)
Přijde mi ale, že jejich Budget nepočítá s odváděním daní, které samozřejmě hradit musím. Na předodletovce nás ale ujistili, že nám zaplacené daně vrátí do nikláku přes žádost na serveru www.protaxrefund.com.



Žádné komentáře:

Okomentovat