pátek 3. května 2013

Kurz Pool operator


Kurz Pool operatora neboli bazénové chemie je pro většinu plavčíků nepovinný. Jen ti, kteří jedou do Washingtonu ho museli povinně splnit, což znamená projít závěrečným testem. Obsahem kurzu je vše točící se okolo bazénové chemie. Schématem filtračniho potrubí počínaje a chemickými vlastnostmi chlóru a dalších chemikálií. Pro mě byl kurz hodně zajímavý, protože jsem si udělal představu, jak vše v bazénu na sebe navazuje. Určite se vyplatí i znalosti jednotlivých chemikálií, jak pracovaf s chlorem, kyselinou chlorovodíkovou, jak doplňovat provozní média do bazénu a jak se vypořádat s obvyklýmj situacemi na bazéně. Upřímně jsem moc pozor nedával, protože jsem nejenže přišel pozdě, ale pak jsem vyplňoval DS160, který je nutný pro návštěvu ambasády a na který jsem úplně zapomněl. Takže maličko stres, zda do odletu stihnu vízum zařídit. Test na konci byl celkem pohodový pro ty, kdo dávali pozor během celého dne. Já musel maličko kooperovat se sousedy ;-) Jinak vše probíhalo v přijemné přednáškovce na Mendlovce v Brně. A kam jinam jsme pak mohli s Petrem jít, než zas na jedno :-D


Žádné komentáře:

Okomentovat