neděle 21. dubna 2013

Výběr zaměstnavatele

První a nejdůležitější věc byla před mnou: vybrat si zaměstnavatele. Většina jich byla na západním pobřeží. Pro mě ale nebyla jiné možnost než můj oblíbený New York. Konkrétní nabídka byla od společnosti Aquatech Management Long Island. Místo práce mělo být Long Island, konkrétně oblast Babylon. Pro mě nebyly peníze nijak důležité, protože jsem chtěl hlavně vidět město, ale plat měl být okolo $10/h a to mi přišlo skvělé, protože tolik bych si v ČR určitě nevydělal :)

3 komentáře:

  1. Ahoj, tvůj blog je super :) chystám se také příští léto do Ameriky s Czech-us... Chci se zeptat, jestli by si doporučil zaměstnavatele na Long Islandu? Jako jestli dávali tolik hodin, kolik slíbili, výplatu apod.? A tyk jestli si s nimi měl rozhovor přes skype?

    OdpovědětVymazat
  2. Zdravím, koukám, že tu nikde nemáte reklamy. Znáte Czech-us affiliate? :)

    http://czech-us.cz/onas/stante-se-affiliate-partnerem/

    OdpovědětVymazat
  3. Zdravím, koukám, že tu nikde nemáte reklamy. Znáte Czech-us affiliate? :)

    http://czech-us.cz/onas/stante-se-affiliate-partnerem/

    OdpovědětVymazat