čtvrtek 23. května 2013

Brno->New York

Vstávačka v 5 ráno pohodička. Odjezd SA autobusem z Grandu v 6:20. Cesta do Vídně taky v pohodě až na neustálé otázky mladé slovenské maminky na svoji dceru, zda ji není špatně. Nejlepší hláška: Když se pozvracíš a neřekneš mi to, tak dostaneš :-D Chlap vedle mě chrápe jak stará sekačka, ruska za mnou vzlyká duet s kamarádkou přes Skype, což nechápu, protože net je tu klasicky pomalej. Navíc slečna stevardka nemá na vrácení víc než 8Kč :-)
Na letišti ve Vídni to je samá čestina a slovenština. Ale aspon chápali moji svačinku-řízečky s chlebem od maminky :-) Check-In bez problemu, batoh by měl dorazit až na JFK. Najít správnou cestu na terminál nebylo nejjednodušší, protože jsem na D šel cestou s nápisy G, ale to byla asi moje chyba hned na začátku. Zatím vše probíhá standardně, jen holky letušky mají výraz čerstvě vykopaného krtka.

V Irsku jsem potkal kolegu plavčíka ze Slovenska, který mířil taky do NY. Společně jsme prošli imigračním, které nás mělo potkat až v americe. Do USA letíme už pořádným letadlem, navíc na mě vyšlo místo hned vedle hajzlíku, takže si užiju každýho učůránka, co na téhle 7h trase bude :-) Jinak nás celkem krmili během letu, to jsem ani nečekal. Zajímavé bylo, že imigračním jsme prošli už v Irsku a po příletu na JFK jsem si jen vzal batoh bylo to.

Následovala cesta Air trainem do stanice Jamaica a tady přestup na vlak do Babylonu. Pak zavolat Tomovi, přijel si pro mě na nádraží, pokecali jsme, ukázal mi, kde bydlí, seznámil s manželkou... Pak mě hodil do Shirley, kde máme plavčíci domeček cca pro 8 lidí. Dostal jsem klíče od auta a tím, že cca ve 3 ráno mám vyzvednou kolegu na nádraží a přivézt ho sem :-) Naštěstí pak ale psal, že tam přespí a přijede ráno, takže vybírám postel a jdu spát.

Žádné komentáře:

Okomentovat