pátek 24. května 2013

Cesta k oceánu

Dneska jsme měli volný den, dopoledne jsme prospali a to nás tak unavilo, že jsme si museli schrupnout i po obědě. Sice pořád prší, ale řekli jsme si, že se mrkneme konečně na moře. Je od nás asi 10 minut autem na jih. Řídil Honza, takže jsem se mohl věnovat focení. Jak jsem už psal američani rychlost moc nedodržují, ale novinkou pro mě bylo, že věci ve zpětném zrcátku se mohou zdát blíž, než doopravdy jsou :-D


Zastavili jsme na opravdu obřím parkovišti. Teď mimo sezónu bylo zadarmo, ale jinak je za 10$.


Pláž vypadala suprově, už se těším, až o víkendu vezmem sendviče, deku a pojedem se slunit k moři :-) Písek vypadal báječně, jen vodu jsme nezkoušeli, protože byly velký vlny, ale snad to nebude úplná ledárna. Na pláži běhali a poskakovali místní plavčíci, tak nás hned zdravili a pokecali jsme o počasí :-) Pořád mě dostává jak se s váma hned každej zapovídá a vypadá jako by ho to fakt zajímalo, jak se máte, nebo co říkáte na počasí.

Hned vedle pláže je pomník pro cestující v Boeingu 747, který se zřítil v blízkosti pláže a nikdo to nepřežil. Moc hezky udělané pietní místečko.

Když jsme jeli zpátky, tak zrovna zvedali most pro nějakou rybářskou kocábku, taky pro mě jedna z typicky amerických věcí z filmů B-)

Pak jsme se stavili u nějakých obchoďáků. Že v usa jsou všude vlajky, jsem si nějak zvykl, ale když v místní kopii OBI prodávají kytky přímo s vlajkou, to už mi přijde moc...

Jinak jsme prošli spoustu obchodů a dá se tu koupit fakt všechno co potřebujeme. Konečně jsem objevil jediný jídlo, který umím udělat kromě ohřátí párků-kuřecí prsní řízky :-) I nějakou parodii na náš chleba tu mají. O hodně víc nás ale dostal místní Dollar shop. Celou dobu jsem nevěřil, že vše tam je jen za jeden dolar. Krom klasických blbinek, co u nás prodávají rákosníci tu mají i užitečný věci jako mýdla, pasty, talíře, hrnky, Snickersky, mražený věci a všechno za dolar kus! Takže jsme nakoupili pár věcí, abysme to vyzkoušeli ;-) U placení mě ale došlo, že k ceně se připočítává ještě daň, takže jsem z portmonky musel hrabat nějaký ty dime a penny :-) Nakonec jsem prodavačce dal vybrat, co se jí hodí, tyhle hodnoty se ještě budu muset naučit...



Žádné komentáře:

Okomentovat