sobota 25. května 2013

Prohlídka zahrady


Ve volné chvíli jsme šli prozkoumat naší zahradu. Příjezdovou cestu by nám prý měli v blízké době vyasfaltovat, takže to už nebude jedno velké pískoviště. Překvapilo mě, že za domem máme vířivku, jak z The Sims. Sice je celá zelená, ale třeba ji nějak rozjedeme. Pak tu máme pár židlí a takový minigril. I když koupě grilu tu není nic nákladného-krásný se dá sehnat kolem 20$. Prostě všechno co tu američani denně používají je děsně laciné. V boudě na dvorku jsou tři kola, na kterých se prý bude jezdit do práce. Pak motorovka, prut na ryby a jinak děsná spousta bordelu všeho druhu.


Posledním zajímavým prvkem dvroku je naše druhé auto. I když klíč v zámku moc nesedí, ani ne po minutě se mi ho podařilo odemknout. Vevnitř je klasicky pohodlné, i když sedadlo bylo nastaveno na pozici spícího řidiče. Řadím neutrál, otáčím klíčkem a.....nic. Elektronika na mě přátelsky mrkne, ale startér se neroztočí. Dumám proč to, baterka slabá není. Až mi poradí Honza, abych zkusil vyšlápnout spojku a ejhle funguje to. Takže americká auta s manuálem jdou nastartovat jen se spojkou :-D Otvíráme ještě motor, který vypadá v pohodě. Jen jsem zvědavý na rozjezd, protože spousta rostlinek už prorostla díly motoru ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat