neděle 26. května 2013

První den v práci

Na první bazén mě teď do pondělí přidělili na Highlands at Aquebogue. Je to klon toho, kde nás Tyler zaučoval. Jenže mi nikdo neřekl adresu, tak jsem se musel zeptat mailem a odpověď mi přišla tak hodinu před odjezdem. V tomhle mi připomínají španěly, moc to neřeší, nic nehrotí. Uniformy a telefony stále nemáme třeba. Ale je začátek sezóny teprve.
Takže jsem hodil Honzu na jeho bazén a odjel na svůj, který je asi 5 minut cesty od jeho. Je sice příšerná zima, ale tak začal jsem vysávat dno. To jsem dělal asi 3 minuty a začal děsnej liják, který trval celý den. Takže jsem se šel schovat po střechu venku.

 Teplota kolem 9° a mokro, žádný lidi, tak jsem se šel schovat do klubu, který je přímo na bazénu. Tam taky klendra, ale aspoň nefoukalo. Zbytek dne jsem postával, posedával, posiloval, četl si, každý 2 hodiny bral vzorky vody a vyhodnocoval je.



No těch 8 hodin se celkem táhlo. Nejhorší na tom byla ale ta zima. Po práci jsem vyzvedl Jendu a jeli jsme na velký nákup a udělali jsme si jako odměnu kuřecí maso s rýží :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat