čtvrtek 23. května 2013

První jízda

Takže jsem si ráno byl projít okolí. A hustý! Všechny domečky jsou dřevěné, všechny sloupy napětí jsou taky ze dřeva, dráty se proplítají jak to zrovna vyšlo... Ale před každým domem stojí dvě auta. Někde mají i klassický velký pickupy. Šel jsem kolem půl 9 a nikde ani noha, viděl jsem jednoho školáka teda, ale v americe začíná den později asi. A na každým jen trochu vhodným místě je americká vlajka. Tom říkal, že se to rozmohlo po 11 září. Takže jsem po procházce sednul do auta a jel pro Honzu. Jízda s automatem je děsná pohodička. Na město to je fakt super. Zatím se tu ještě tak nevyznám, takže jezdim podle GPS co mám v mobilu. Ještě že mě napadlo si nahrát mapy ameriky :-) Prošel jsem si kousíček města u nádraží, ale všude bylo zavřeno, tak jsem si koupil jen noviny za dolar :-) Teď čekáme na nějakou odpověď od Toma, co se bude dít dál.
Náš domeček


Jedno ze dvou aut co máme k dispozici. Tohle je s automatikou.

Žádné komentáře:

Okomentovat