úterý 21. května 2013

Co s sebou


Protože jsem si s sebou chtěl brát jen minimum věci, tak jsem se rozhodl, že si vezmu jen svuj 35l batůžek. Nakonec jsem se dostal na váhu cca 9kg. Takže úplná pecka, ještě mi zbývalo místo. Vše důležité jsem si nabalil do malé tašky přes rameno, takže i když mi ztratí batoh, tak to nějak přežiju :-) Tady je seznam věci, co mám s sebou:

Cedulka s adresou
Sandále
KPZ
Nabíječka na mobil
Náhradni baterky do hodinek
Holicí strojek s nabíječkou
Nůžky a pilníček
Kartáček a pasta
Nůž
Krabička na CPR a píšťalka
Sluneční brýle
Sada na běhání
Šampon a sprcháč
Krém na nohy
Opalovací krém UV15
Trenýrky a ponožky
Slivovice
Trička
Kapesníky
Foťáky a příslušenství
Kraťasy
Ovečka Shaun
Kšiltovka
Plavky
Brejličky
Nabíječky a redukce do USA
Sušenky
Koipe všech dokladů a dokumentů
Ručník
Jídlo

2 komentáře: