pátek 31. května 2013

Americký sen-těžké začátky

Jako to tu tak hezky začalo, to pokračuje strmě dolů. Žádná velká párty-řekl by klasik. Nejprve mi odešel foťák, proto tu nejsou moc nové fotky. Naštěstí jsem ho spravil a bude potřeba jen nová karta. Návštěva banky dopadla fiaskem. Suterénně jsem tam nakráčel, maje všechny dokumenty připravené v deskách. Kluci tam byli den předtím a vše v pohodě. I když bylo supervedro vzal jsem si kalhoty a košili s krátkým rukávem, nasadil seriózní výraz a vešel. Od té chvíle jsem jen koukal... Slečna u přepážky se mě jala přesvědčovat, že nemám vše potřebné, že mi ještě chybí jakási kartička. Na moji námitku že kluci včera měli úplně stejné dokumenty, s klidem odvětila, že si je jistá, že tuhle kartičku měli. Na tuhle stupidobyrokracii nás však už připravili na předodletovce, takže příště pújdu do jiné pobočky, kde snad bude někdo normální. Ale chápete to? Tak já si u nich chci otevřít účet, dávat jim peníze a jim se to nelíbí pokud nemám nějakou kouzelnou kartičku.
Aspoň jsme se dali do opravy vířivky, vysáli a umyli jsme auta, stříhalo se :-) Pohodička.

Včera večer přijela Ester a Niki. Ty spí v posledním pokoji na matraci na zemi. Dneska ve 3 ráno jsem jel na nádro pro další 3 kočky. Ty by měly ve finále bydlet u nějaké rodiny, ale zatím spí taky na nějaké matraci na zemi v obýváku. Přikrývají se dekou z letadla. Jako v koupelně nebo u vaření nás je milion.

A hlavní problém: totální nepřipravenost šéfa. Nevíme nic, co kdy jak bude. Komunikace hrozná, odpovídá asi jako porouchaný záznamník-na půlku a ještě na něco jiného. Jako chápu že toho má hodně, ale nedělá to porvé a měl by nám nějaké informace dát, protože čerpáme z toho, co mi řekl cestou, kdy mě vezl do našeho domu. Druhá věc je, že mě neformálně zvolil jako našeho atašé, takže skoro každý mail, co nám posílá začíná: Lubomir, :-)
Takže mě píše, abych dojel pro lidi na nádraží, já je mám zaučovat na bazénech... Ale že by mi odpověděl na otázky práce, ubytování, dopravy, uniforem, telefonů atp.? Nene, občas jen něco utrousí a dodá, že nestíhá.
Dneska jsem byl s nováčkama na bazénech je trénovat :-)
Konečně to byla parádní jízda s otevřenýma okýnkama americkou krajinou s rádiem na plný pecky:-) takhle si nějak představuju cestování oo USA!

1 komentář:

  1. To jsou naprosto boží brýle ... Smím se zeptat, kde se vám podařilo je pořídit? A jestli mi to povíte, poslal byste mi i případně na ně odkaz? Protože já už si takovéto brýle přeji hrozně dlouho, takže tak :) Mějte se krásně pane Jelínek.

    OdpovědětVymazat