pátek 5. července 2013

Hledání bazénu

Plán byl jedndouchý. Petr mi poslal mapu kde je jeho bazén a že tam bude do 19h. Bylo tedy na mě, abych se tam nějak dopravil. Můj plán byl z vlaku sednout na metro, vystoupit u Washingtonova mostu, přejít jej a pak už jsem tam.
Oukej, vystupuju z vlaku bez problémů a bez jakýchkoli potíží nacházím vlez na metro (jedním z důvodů je, že jsem na téhle stanici už asi po páté a znám ji jako svoje ponožky).
Perón s vláčkama. Jinak všude kolem jsou velké nápisy: Watch the gap, což znamneá dejte si bacha na mezeru. Oprávněné, jelikož opravdu není sranda skončit s nohou mězi vláčkem a nástupištěm.


Hned při výlezu z Jamaicy je radící centrum pro tůristy. Sice by mělo být jenom na taxi-rady, ale poskytuje i jiné-rady.
Super, jedu metrem, to znám mám v plánu přestoupit na 50 St. z E na A a v pohodě dojet. Jenže na 50 St. jsem fakt nepřišel na to, jak přestoupit, takže jsem musel nasednout zase do E a dojet o stanici dál na 42 St. a tam jsem už díkybohu cestu našel. Jinak po NY se metrem jezdí úplně skvěle. Stačí mít mapu stanic a koupit si jízdenku za 2.75$ na 2h jízdy.

Metro je celkem čisté, ale děsná zima opět v něm.

Jmenovky stanic jsou krásně vykachlíkované.
To bych ani nebyl já, kdybych to nějak nezvoral, takže jsem vystoupil o stanici dřív a musel jít asi půl hodiny v děsným vedru. Zase jsem ale mohl sledovat okolí a pátrat po mostě, kterým se potřebuju dostat na druhou stranu vody.


Na most vede hezká pěšo/cyklo stezka, která je ale celkem úzká a musíte si dávat pozor na cyklisty, kteří se tam prohání jako o závod, všichni navlečení v barevných dresech. Musíte dávat pozor i na takové, co vypadají, že se o kole dozvěděli ráno a hned po práci si ho jeli zkusit. Jinak je tam spousta běžců, někteří jsou tak fascinovaní krásou mostu, že běhají z jednoho konce na druhý, takže je za svoji cestu potkáte tak 4x. Já jsem fotil krásný výhled na cetrum NY, takže na mě pořád zvonili a málem padali kolisté, pod koly náklaďáků se rozechvívala celá konstrukce, na pohled tak chatrného mostu, navíc prudký vítr si málem vypůjčil moje zrcadlovky :)




Most je za mnou, už jen sejít kousek a jsem za hotýlkem, kde má Petr pracovat, bazén vidím, vstupuju, nikde ho nevidím. Neva, asi se zašívá, šibalsky se pousměju a ptám se dvou maminek jejichž dítě předstírá plavání v poolu, kde tu mají plavčíka. Jijich odpověď že tohle je soukromý, bezplavčíkový bazén mi úsměv z úst maže. Ještě jednou se dívám na google mapu, kterou mi poslal - jsem správně. Grrrr milion hodin na cestě a netrefím to? Tak to tedy ne, koukám na satelitní snímek okolí a hledám charakteristické znaky dalšího bazénu. V blízkosti jeden nacházím a vydávám se tam.
Tohle je ten špatný bazén.



Nakonec samozřejmě nacházím a uvelebuju se na lehátku. Peti tam má jen pár lidí, kterým je voda v největší hloubce po ramena, tak konverzujeme co a jak a kolik a kde, prostě klasika. Pomáhám mu zavírat bazén a jdem spolu zase přes most, ale teď už ze správné zastávky metra, která je hnedle u mostu :-)

Btw. přidávám mapku - vlevo nahoře je fejkový bazén, vpravo dole ten pravý :D

Žádné komentáře:

Okomentovat