neděle 21. dubna 2013

Jak to všechno začalo?

Na začátku byl určitě jeden z mých snů: podívat se do Ameriky. Člověk ji zná jen z filmů, seriálů a vyprávění. Já měl vždycky touhu se tam podívat a na vlastní oči vidět, jak to tam funguje. Mým záměrem bylo procházet se po ulicích a fotit budovy, taxíky, lidi... Navštívit hlavní památky USA, fotit, dokumentovat a rozhlížet se, jak to mají zařízené a jak se chovají lidé atp. Na vlastní kůži si s nějakým Američanem promluvit o tom, kde leží Česká Republika a zda ví, jakou měnou se platí v Anglii :D Případně mu vysvětlit, že to opravdu nejsou peníze královny Alžběty (odkaz 1:15) :D.

Mojí první myšlenkou bylo podívat se do USA skrz program W&T od Student Agency. Myslím ale že se mi nelíbil pocit, že bych měl celé prázdniny obracet hamburgery, nebo stlát postele. Určitě jsem to nijak moc nezkoumal a dal to k ledu. Přibližně před rokem jsem četl článek, popisující zážitky jednoho plavčíka, který takto vycestoval do USA. Hrozně se mi líbilo, jak popisoval, že vlastně nemusí nic moc dělat, že ležel u bazénu na lehátku, protže tam moc lidí nechodilo. Každý večer prý byla párty, no chválil to jak mohl. Navíc přidal i pár zážitků z následného cestování. To mi vyrazilo dech, když jsem četl jak si koupili auto a objeli celé západní pobřeží, navštívili spoustu památek, národních parků a měst. Tuhle myšlenku cestování podpořilo několik mých přátel, kteří také byli v USA a cestování si náramně pochvalovali. Od té chvíle jsem měl jasno jakou práci chci v Americe dělat - plavčíka. Předpoklady jsem proto neměl, jako rodilý neplavec, ale rozhodl jsem se, že s tím v budoucnu něco udělám!

Žádné komentáře:

Okomentovat