úterý 11. června 2013

Whispering pines

S Tomem jsme byli domluvení, že nám v pondělí dá vědět, kdy se bude v úterý vytahovat nábytek na Whispering Pines. Celý den nenapsal, tak jsme zajeli pro nějaké pití a uspořádali párty :-) Já si tu oblíbil 'ovocné' pivo. To jsem jednou měl chuť na radlera, tak jsem si za tři doláčky koupil něco s limetou. Holky ještě nakupovali, tak jsem si ho vzal na parkoviště a popíjím-pohodička. Dojedeme domů, já už dopito a všechno se mi nějak motá....to pivo mělo 8%:-) Takže stačí dvě a máteji jak z praku. Oukej bavíme se a jdeme spát kolem jedný. Ráno budík klasicky na osmičku, jen tak pro sichr mrknu na mail a tam mail od Toma, který poslal ve 4 ráno!, že v 9 máme být na místě! Takže vstávačka, svačinopřipravovačka a Niki nás veze.
Úkol tří následujících dní zněl jasně-vynosit lehátka ze sklepa a rozházet je po decku. Tak jsme kluci nosili, Kačka omývala. Byl tam s náma americkej klučina, na kterým jsme si vydyndali, aby nás vzal na nějakou pořádnou párty. Tak nám hned dával tipy kam máme zajít :-) Šlo nám to všechno až moc dobře, takže jsme odpoledne zvolnili a potrénovali americkej fotbálek a nachytali trochu bronzu.
Místní 'babičky' z nás byly nadšený. Jak jsme hezcí, umíme anglicky pěkně :-) Jinak to jsou pravděpodobně členky místní rady obce. Říkali co má být kde a kam mají přijít růžový slunečníky a kam zelený. Spíš co kam přijít nemá :-) A upekli nám parádní ananasovou bábovku a ještě jednu buchtu, kávička k tomu, paráda :-)




Žádné komentáře:

Okomentovat