neděle 18. srpna 2013

Nakupování s Kačátkem

Další den off jsem strávil s Káč asi 5 hodin v místním outletu. Vše začalo tím, že jdeme mrknout jaký mají hodinky ve FOSSILu. To jsem ještě netušil že tam mají akci Kup jedny a druhý ti dáme za půl...

Inkriminovaná cedule

A takhle to dopadlo... Za jedny celočerné které se mi líbily bych dal 125$. Tyhle dva krasavci mě stáli dohromady 140$. To nešlo nekoupit. Jsou na ruce fakt krásný. Já prostě miluju kupování hodinek.

Kačí hledala nějaké klasické bílé botasky.

Klasické cesta jak si koupit Raybanky-v kšeftě si je vyzkoušíš a pak na eBayi koupíš za mnohem míň ;)

Já jsem si nomohl odpustit na sebe nenavlíct nějaký sáčko. Už se fakt těším do Brna, až takhle budu moct jít do práce. Tady to jsou samý kraťasy a žabky a tílka bez rukávů...

Která myslíte, že to vyhrála botička? Kdo to první uhodne dostane fotku Kačky v nových botkách.

Klasická tečka ve Starbucksu. Konečně pořádné kafe! a koláček k tomu.


Žádné komentáře:

Okomentovat