neděle 18. srpna 2013

Nakupování s Esterkou

Estékáčko pracuje od 11h a v sobotu jsem měl svůj off day. No a ona potřebovala cosi vrátit kamsi a tak jsme cestou na bazén udělali okliku do nákupního centra.

Ulovila kráááásný botičky od Under Armour. Mě nehorázně vytáčí to, že na holky se dělají krásný barevný luxusní boty a na kluky prostě nic takovýho není. Jako ještě jsem neviděl fakt krásný klučičí boty na běhání...


Já jsem neodolal a ve slevách jsem našel tenhle vršek. Byla za dvacet koláčů a je naprosto úžasnej a teplej. Plus má moje oblíbené díry na palce ;)

No a nejlepší úlovek dne. Fosforový botičky z Nike z dětského oddělení ve velikosti 38 za nějakých 30 dolarů. Prostě dávám značku Kauf týdne.

Opět v clearence, já snad neumím nakupovat jinde :) Takovýhle tričko za 5 dolarů? Nekupto. 

Žádné komentáře:

Okomentovat