neděle 21. dubna 2013

Naučit se plavat

Když bylo jasné, že léto strávím jako plavčík u bazénu, bylo na řadě se naučit plavat. Moje dosavadní zkušenost s lekcemi plavání byla asi ve 3. třídě na základní škole. Bylo to můj oblíbený styl výuky: hoďte je do vody, kde nedosáhnou a když se budou chtít dostat ke kraji bazénu, odstrkujte je dlouho tyčí. Taková zkušenost mi plavání na celý život znechutila.
Teď jsem ale byl postavený před výzvu, naučit se za pár měsíců (čekal mě prekurz) pořádně plavat. Začal jsem tedy pravidelně, v dobách těsně před prekurzem dokonce denně, navštěvovat Lužánecký bazén.
Dost mi finančně ulehčil projekt VZP Zdravý život, který zkráceně řečeno za darování krve poskytuje částku 1500,- na sportovní aktivity. Takže jsem chodil trénovat "zadarmo" a ještě mi nějaké vstupy zbyly.


Žádné komentáře:

Okomentovat