neděle 21. dubna 2013

Letenka

Otázky letenky jsem musel dlouho odkládat, protože jsem na ní neměl dost peněz. Když jsem neměl peníze, stála zpáteční letenka do NY okolo 13.000 Kč. Po získání dostatečného obnosu, však ale cena poskočila na 15kKč. raději jsem už dál nešpekuloval a koupil. Samozřejmě že asi týden potom přišly akce, kde zpáteční letenka stála asi 9 tisíc. Vlasy jsem si kvůli tomu netrhal, kdo to mohl tušit? Nakonec si říkám, že letím poprvý a aspoň mám něco :D Letenky by se měly dle smlouvy kupovat přes Galileo.
Odlétám z Vídně, kam jezdí Student Agency asi za 200,-. Přestupuju v Dublinu, kde mám cestou tam na přestup asi 2 hodiny, ale zpátky tam strávím 24h. Těším se, že si projdu aspoň centrum, nebo loděnice...
Jo a cestuju s Aer Lingus, který mají krásně barevný letadla s čtyřlístkem, takže se o bezpečí nebojím :)

1 komentář:

  1. sorry ja sem teda jako vožralej, ale čtyřlístek tam nevidím :D

    OdpovědětVymazat