pondělí 2. září 2013

Vrácení kol

Celý léto jsme jezdili na mých dvouch zelených hornetech. Postupem času se ale čím dál víc ničily, takže jsem se rozhodl je vrátit zpátky a dostat moje koláčky zpět :) Takže jsem vyýmejloval závady s jako že jim to mám poslat poštou, což trvá 3 týdny a to se mi fakt nechtělo. Takže jsme na nich dál jezdili a asi týden před dnem kdy jsme je už měli vracet jsme je s Kubou vzali a odvezli do místní pobočky Walmartu. Tam jsem začal klasického "zmateného cizince" kde jsem se dožadoval vrácení peněz a doufal, že je nenapadne krabice s kolama otevírat protože by našli kola totálně zrezlá (kdoby to byl čekal, když parkovala 3 měsíce na dešti :)) Naštěstí jsme se domluvili a peníze mi vrátlili. Takže jsme celý prázky měli kola jen "půjčená".



Plus jsem si zajezdil na motovozíku pro disabled amíky:




S Kubou jsme to oslavili nákupem triček a praním prádla :D






Žádné komentáře:

Okomentovat