pondělí 2. září 2013

Poslední týdny práce

Poslední dobou na mě je fakt znát přepracovanost, kdy pořád dělám na jednom bazénu. Už se mi nechce psát blog, běhat, někam jezdit, skoro nemám náladu ani cestovat... Prostě stav kdy přijdete domů z práce, najíte se, dáte si sprchu a pak něco šolicháte až se jde spát a zase se vstává.
Nadšení z ameriky je pryč, lidi na bazénu mi přijdou čím dál víc retardovanější. Jako jak se chovají, jak vychovávají děti, jak jsou hloupí, grrrr. Už jsem se fakt musel chvílema držet :) To si pak někdy zaslouží samostatný článek. Prostě kdybych měl vypíchnout nějakou hezkou vlastnost na amících tak bych musel hoooodně dlouho přemýšlet...
No teď už do práce budeme chodit jen tak šolichat, tak se snad zase obnoví moje chuť sportovat a užívat si a cestovat.

2 komentáře:

  1. :D :D "Nadšení z ameriky je pryč, lidi na bazénu mi přijdou čím dál víc retardovanější." :D

    OdpovědětVymazat
  2. To zní jako že se těšíš domů! :) Tak šťastnou cestu... mimochodem, skoro 20k zobrazení blogu - určitě se ta práce se psaním blogu vyplatila, díky za postřehy a zkušenosti, skoro o něčem podobném začínám taky uvažovat

    OdpovědětVymazat