úterý 10. září 2013

Video z posledního dne na bazénu


A poslední den jsem četl knížku od Terryho Pratchetta: Hat full of sky a zrovna tam byly zajímavé pasáže o cestování, které jsem si dovolil přeložit bez konzultace s panem Kantůrkem :)

"I've come back!" she announced to the hills. "Better then I went!"
Překlad: Jsem zpátky! Lepší než jsem odešel.

Why do you go away? So that you can come back. So that you can see the place you came from with new eyes and extra colors. And the people there see you differently, too.
Překlad: Proč odcházíš? Aby jsi se mohl vrátit. Aby jsi mohl vidět místo odkud jsi jinýma očima a v jiných barvách. A lidé tam tě budou také vidět jinak.


2 komentáře:

  1. Smútok v hlase, že odchádzaš? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Do Ameriky bych se také jednou chtěla podívat. Na škole jsem o této zemi vždy snila. Přijde mi, že to je země neomezených možností. Ne je kvůli tomu, jak se tato země prezentuje navenek, ale i z vyprávění od kamarádů. Do bazénu chodím každý týden, takže s přezkoušením by problém být neměl.

    OdpovědětVymazat