pondělí 27. května 2013

Tankování benzínu

Na jednu nádrž nejde jezdit donekonečna a tak jsme byli nuceni dotankovat. Včera se nám to nepovedlo, ale dneska jsme už museli prostě. Já si připravil kartu, že to zatáhnu bezhotovostně. Tak ráno přijedeme k pumpě, já vrazím kartu do stojanu, projdu vopičárnama s pinem a tak a nic. Tak podruhý. Zas nic. Tak co mi zbylo musím za pumpařem dovnitř. Mladej hošan, tak mu povidám, že tankuju poprvý, jestli by mi nešel helfnout. Koukal na mě jako opičák na banány v čokoládě, ale šel. Zas všechno nacvakám před ním a zas nic. Pak vezme kartu moji a běži zas zpátky, tak jsem šel za ním. Tam mi povidá ať někde něco zmáčknu, nebo nevím. No po pár minutách koulení očima se uráčil přijít ještě jednou no a nevěřili byste kde byla zrada. U nás klasicky vezmete pistoli a tankujete. V americe musíte vzít pistoli a sklopit ten držák, na kterým visí! No nic při placení jsme se s klučinou už smáli a nakonec si bratrsky plácli ;-)
Ještě se musím podělit o videjko, jak američani plavou. Zatím pro to nemám nějaký termín, který by vystihoval to jak se zmítá ze strany na stranu, nekope a plave na jeden nádech, protože se bojí nadechnout :-) Není tam ale bohužel ukázka potápění. To vypadá tak, že týpek v místě kde má vodu po prsa se nadechne jak kdyby měl pojít, potopí hlavu a dá ruce nad vodu, okamžitě se vynořuje, prská, utírá si vodu z očí a chce u toho buď vyfoti, nebo změřit čas od manželky, tomu jsem nerozuměl.

Nazávěr dnešní prasátková večeře. K ní samozřejmě Červený trpaslík a pak nějaká mňamka z dollar shopu.

Žádné komentáře:

Okomentovat