neděle 4. srpna 2013

Lumírovy nákupy

Přijde mi, že tu pořád něco kupuju. Naposledy to byl mobil Nexus 4. Do kterýho jsem se fakt zamiloval, sice stál asi 390$ což znamená že je asi o 2000,- levnější než u nás, ale je fakt geniální. Odteď ho používám fakt na všechno od focení, Facebooku, mailu, prostě úplně na všechno.
Pak jsem se rozhodl, že zkusím koupit Nexus 7, což je tablet, kterým jsem chtěl nahradit svůj starý šunkokřáp. Nexus 7 má nejlepší rozlišení z tabletů, na to jsem byl fakt zvědavý.


Vlevo je mobilek, vpravo je tablet.

Jako displej je fakt náádhernej:


Ale nadšení rychle opadlo, protože jak mám ten skvělej mobil, tak na tablet ani nešáhnu... Takže ho vrátím a dostanu penízky zpátky. Tohle se mi na americe líbí! :)
No a už s nakupováním fakt končím :D Mají tu ze mě už legraci protože mi pořád něco chodí z Amazonu, eBaye, Googlu :D

Žádné komentáře:

Okomentovat